22/2/2019

Post date: Feb 24, 2019 6:40:32 AM

אנו מזכירים שביום חמישי הבא, 28/2, יתקיים מפגש ראשון של ועדה פדגוגית בית ספרית. המפגש יהווה צעד ראשון בשיח פדגוגי בו נדון ואולי אף נקדם החלטות בנושאים מרכזיים כגון: לימודי ליבה ולימודים לבגרות. נוכחותכם חשובה.

במהלך השבוע החולף אספה ועדת מורים נתונים למשוב על הרכזות והרכז. תודה לחברות הועדה על הובלה מקצועית של התהליך.

תודה גם לאייל ונציגי הפרלמנט הארצי שייצגו אותנו בכבוד בפרלמנט שהיה בנהלל והיו שותפים לבחירת ארבעת הועדות (ועדת אסיפה, ועדת ל"ב, קליטת תלמידים וועדה ירוקה) שבהם יעסוק יום הועדות הארצי ב 4/3 .

מחר יצאו נחנכי שכבות ה'-יב' לטיול כוכב, ובנוסף, בהובלתה של וועדת טיולים, כולנו נערכים לקראת טיולים ופעילויות נוספות בכל השכבות: שביל ישראל, טיולי תלתונים, מחנה, טורנירי ספורט ועוד.

כל הטיולים והפעילויות הם בבחינת אירועים חינוכיים משמעותיים הן לנחנכים והן לצוות המטייל.

מומלץ לקחת חלק, להירשם ולהשתתף.

ב-19/3 יתקיימו חגיגות פורים בבית החינוך. יום הלימודים יסתיים (ברמה הארצית) בשעה 12:00.

אנא היערכותכם לכך מבעוד מועד.

מצורף גם קישור לסרטון שצולם במסגרת שיעור "כוכבים" של א'-ג', שמתעד את תלמידי השיעור שולחים ברכה לחללית הישראלית "בראשית", שהמריאה השבוע אל הירח!!!!

שיהיה לנו שבוע מוצלח ומהנה,

ורד ורשף

מנהלי בית החינוך

השבוע התקיים באסיפה דיון משמעותי בעקבות הצעתו של גלי קציר לקיום מבחנים עם ציונים בחשבון, לילדי א-ג.

כאמור, לא היתה הצבעה בסוף הדיון, אך התנהל דיון פדגוגי איכותי על המהות שלנו, על אפקטיביות בקידום הישגים לימודיים, על מוטיבציה ואיכות הלמידה, דרכים שונות להערכה ומה חשוב יותר- הדרך או התוצר?!

מתוכנן להתקיים דיון נוסף בנושא, וועדת אסיפה תעדכן בהמשך על המועד.

קהילה יקרה,מבין מגוון הפעילויות החברתיות -ערכיות שהתקיימו השבוע בבית החינוך, אנו גאים לציין את ערב המוזיקה, המרגש, מגוון ומפתיע, בו הופיעו הנחנכים החל מכיתה א' ועד התיכון, ברוב כישרון וחן עם יצירות מקוריות שלהם! הילדים היו נפלאים והפגינו כישרון רב. תודה לניל וצוות המוסיקה על הובלת ערב זה.